nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 1 November 2017

jalan2 midvalley


suri n darin ni...
kalau dapat kuar mmg suka sgt lah kalu dpt g midvalley
membesar kenal dengan midvalley
eh jangan silap..
bukan berlagak ke apa...
aku mmg dok kuarter brickfields..alahai tersgtlah dekat ngan midvalley..
lagipun papa anak2 dara ni dulu...opis nye midvalley...
ibarat tempat bermain budak2 ni lah..


kan aku cakap..
selamba lepak..
ini mesti papa dia tgk vape on..
anak2 lepak tepi tu


amboi darin kekwat ko ye..
dpt soping mmg hati berbunga2 lah sumer..
baru mengepow papa kt smiggles..
aduiiii
nasib mama xde


ntah apalah budak dua ni nak mengepow...
ni papa ngan anak2..
bila aku tanyer ..kuar beli apa..
pandai berpakat jawab
beli barang sale kt smiggles..murah2 je..
eh hello..ingat mama ni budak2 ke tak tau harga barang smiggles tu...
korang tunggu lah mama soping nnati..
juling korang tgk..
huhuhu

Selasa, 31 Oktober 2017

teman makngah konvo


ini sambungan pagi tadi
alkisah adik g midvalley
kakak2 berenjoy kat ipoh


tahniah makngah..
makngah ni misi
so konvo advance misi dia..


muka masam duduk berimpit agaknya


nenek melayan cucu2 diva..
cucu2 lak kaki soping


ngan nenek sekali terjun pool..
tahniah nenek


atuk ada nenek ada ...
mmg manja tahap gaban lah dua beradik tu..
oklah tu..leh spend time ngan atuk ngan nenek kan..
babaiiiiii

adik kena tinggal


dalam dua minggu lepas kot..
makngah suri ada konvo di ipoh..
habis diangkut nyer suri ngan darin ke ipoh
tinggal adik sarah keseorangan di rumah..

tp manalah adik leh dok diam2 kat umah kan..
terus g midvalley pekena telor separuh masak kat Warung..
mama papa apalagi layan kopi ais..
layannnnnnn

tetiba mama papa rasa muda sbb bawak anak kecik sorang jalan2 midvalley..
hehehe

Isnin, 30 Oktober 2017

HP rosak



my hp rosak lah pulak
rosak tang nk charge tu..
aduilah..

terpaksa pinjam hp suri..
kui kui kui

Hari sukan tadika Bijak Darin


Dah lama tak upload gambar kt sini
dah ilang skit memori anak2 kat blog ni...
seronok tgk suri scroll kat sini tgk gambar dia kecik2..
so ai cuba upload lah..
utk kenangan dan memori anak2 serta mama n papa nyer sekali


ni waktu hari sukan tadika bijak darin
kami laki bini sgt berpuas hati ngan tadika ni..
Darin ni ada masalah skit..
pelat..slow skit bercakap
tp sejak dah dok tadika..
dah byk bercakap..terutama English
so utk next year...
Darin akan continue kt Tadika Bijak ni


si kakak yg semakin berisi...
Darin wakil rumah Kuning..
so kami anak beranak berbaju kuning bagi sokongan untuk Darin


see...mama pun makin bulat dan bulat..
muka tu muka penat kejar Sarah tu...


Si kakak yang sentiasa manja ngan mama


mama penat...so kite duduk je lah...
berpeluh wei ...setengah hari dok dlm sport planet ampang


budak yang pagi2 badmood..
tp bila sampai tadika..
meloncat sorang kuar dari kete masuk tadika..
so darin ...go go chaiyukkk

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut